Google bize logo yapsana!

Yazar : İdris Cin Tarih : Perşembe, Mart 29, 2007 | 2 Fikir Paylaşımı
Kategori(ler) : ,

Herkese Merhabalar,

İnternette dolaşırken rastladığım güzel ama çok güzel bir fikri aceleyle yazıyorum buraya. Niye acele ediyorum derseniz fikir süperde ondan. 1 saniye bile erken destek vermek o kadar önemli !

Fikrin sloganı yazı "Google bize logo yapsana!" ve linkten anlayacağınız üzere fikrin bir sitesi (bloğu) bile var.

Özgür Alaz, Cihan Ergür, Can Oktay Heper ve Muammer Okumuş'un akıl ettiği bu fikir; Google'ın özel günler için başkalaştırdığı logosunu artık bizim özel günlerimiz içinde başkalaştırması. Yani bir Otuz Ağustos Zafer Bayramı'nda, bir Türk Dil Kurumu'nun kuruluş yıl dönümünde Google Türkiye'nin logosunu dahada anlamlandırması. Üstelik bu özel günler için gerekli tasarımlar hazırlanmış bile.

Bu girişime ilk olarak sevgili Murat Buyurgan'ın bloğunda rastladım. Bunu hemen belirttikten sonra en beğendiğim iki logoyu paylaşıyorum sizlerle müsadenizle;
30 Ağustos Zafer Bayramı
Şanlı Galatasarayımız

Mümkün olduğunca bu güzel fikri yaygınlaştıralım ve destekleyelim. Destekleyelim ki ülkemizdeki çoğu kullanıcının anasayfası olan Google Türkiye, bu fikri hayata geçirsin ve gördüğü ilgiyi haketsin biraz ;)


Tekrar Görüşmek Üzere,

Sevgi ve Saygılarımla.

2 Fikir Paylaşımı

  1. Unknown 30 Mart 2007 02:02  

    Değerli katkınız için çok teşekkür ederiz.

  2. İdris Cin 30 Mart 2007 12:37  

    En ufak bir katkım olursa bile ne mutlu bana. Başarılarınızın devamı dileğiyle..

    Hayırlı Kandiller...

Yorum Gönder