Şakalandınız ..! ;)

Yazar : İdris Cin Tarih : Perşembe, Nisan 03, 2008 | 3 Fikir Paylaşımı
Kategori(ler) : ,

Herkese Merhabalar,

İşte, 1 Nisan da burdan duyurusunu yaptığım Kazaniyor.Us ile ilgili merak ettiğiniz ayrıntılar;

Nasıl Ortaya Çıktı ?
Efendim, 1 nisan sabahı sevgili dostum Hasan Ozgan ile muhabbet ederken; "Yahu hep bu gogıl bizi şakalıyor, bizde blog küreyi şakalayamaz mıyız?" sorusunun akabinde (alel acele) Kazaniyor.Us projesi çıktı orataya.

Nasıl Gelişti ?
Fikri kurguladıktan hemen sonra alan adını alıp, başvuru sayfasını hazırlayıp nihayetinde saat 18:32 de blogumdan duyurabildim, sonrasında mı, başlasın şakalanmalar ;)

İlk şakazede sevgili kuzenim Yunus ile başlayan süreç, 2 nisan 23:59 sularında son şakazede sevgili eski iş arakadaşım Emre Öktem ile sonlandı. Arada kalan süreçte tam 70 şakazedemiz oldu :) Gelen başvuru formlarında; ciddi ciddi öngörü ve tavsiyelerin yanında (FazlaMesai deki bu yazıdan olsa gerek) şakamızı anlayan blog yazarlarımız da güzel yorumlarını esirgememişler. Bazı şakazede blog yazarlarımızı da ilgili formu doldurmaya teşvik ettiğimi, zorladığımı da itiraf ediyorum :)

Beni Şakalayamadınız, Şaka Nasıldı ki ?
Bu yazım ile projemiz Kazaniyor.Us a gelen blog yazarlarımız servisi ilk test edenlerden birisi olmak için başvuru formunu doldurdular. Akabinde sayafadan ciddi bir mesaj ile ayrıldıktan sonra maillerinde şakalandıklarına dair bir mail buldular ;)

Amaç ?
Google ın bu seneki Nisan 1 şakası Virgle Mars Projesi idi. Bizde blog küre olarak bu seneki Nisan 1'i Kazaniyor.Us ile boş geçmemiş olduk :) Tabi şakazedelerimizin yüzlerindeki olası tebessüm de cabası ;)

Mesaj Kaygısı Yok muydu ?
Olmazmı, hemde iki tane;
1 Nisan yazılımcıların/programcıların bayramı olsun.
Blog yazarlarımızın da cebi artık para dolsun (1, 2, 3)

Sonuç ?
Bu nisan 1 şakası yüzünüzde ufak bir tebessüm oluşturmak amacıyla hazırlanmıştır. Sürç-i lisan ettiysek affola..

Yardımları dokunan herkese (1,2,3) çok çok teşekkürler...

Tekrar Paylaşmak Üzere,
Sevgi ve Saygılarımla

3 Fikir Paylaşımı

  1. Adsız 4 Nisan 2008 22:05  

    İsimsiz not bırakıyorum ama aceleden. EEEEEEEEE iyi güzl hoş 1 nisan şakası hazırladın. Peki bıraktığımız kullanıcı adı ve şifreler devlet güvencesinde mi?


    Bilemiyorum ve seni tanıyorum. Taktığım sıfata dikkat etmeni istiyorum. Seni. Neden sizi değil çün kü ben 1 nisandan ziyade başka şeyler düşünüyorum da ondan... Olamız mı yani para kazanma sitelerini araştıran birisi. Ha diyeceksin ki bu işi yapan zaten farklı şifre kullanması bilir. Elbette saf değiliz 8 yıllık web tasarım tecrübesinin ardından.

    Ama yi ne bunun 8 yıllık olmayanlar olduğunu düşündüğümüzde veritabanına düşenleri tahmin etmek zor değil.

    Bu konuya da bir açıklık getirmeniz dileğim ile. Malum web ili içli dışlı olduğunuz belli.

  2. İdris Cin 4 Nisan 2008 23:43  

    Sevgili isimsiz çok çoook fazla aceleniz olmalı ki 3-4 paragraflık yorumunuzda kimlik belirtememişiniz. Tabiki buna saygı duyuyorum herkes kimlik belirtmek zorunda değil, sizde bu hakkınızı kullanmışsınız.

    Endişelerinize gelince, eğer hakkaten formu kullandıysanız kullanıcı adı ve şifre alınmadığını görmüşsünüzdür. Demekki formu doldurmamışsınız bile :)

    Ayrıca bu şaka için veritabanı kullanılmadı, sadece mail gönderimleri yapıldı.

    Bence bu şakayı bu kadar dert edinmeyin, eğer böyle konulara takıntınız varsa da seneye daha iyisini yaparsınız, takıntınız geçer :)

    Sevgi ve Saygılarımla !

  3. Yunus Yalçınkaya 6 Nisan 2008 11:07  

    abi bende ciddi ciddi yazı yazacaktım sonra da vazgeçmiştim...
    iyikide vazgeçmişim...
    ama ilk şakalanan olmakta farklı bir tat be abi...

Yorum Gönder