Zengin Olmak İçin Kazaniyor.us !!!

Yazar : İdris Cin Tarih : Salı, Nisan 01, 2008 | 12 Fikir Paylaşımı
Kategori(ler) :

Merhabalar,

Bugün 4. ayına basan Okunuyoruz.Biz i takip ediyorsanız son zamanlarda yeni özelliklerin yayına alınmasında bir yavaşlama olduğunu hissetmişsinizdir. İşte bu yavaşlamanın nedeni üzerinde çalıştığım yeni servis olan Kazaniyor.Us

Evet yine bir İdris Cin projesi ile karşı karşıyasınız yani...

Kazanç Odaklı Servis sloganı ile önümüzdeki günlerde yayın hayatına başlayacak olan Kazaniyor.Us sayesinde blog küre için yeni bir dönem başlıyor olacak.

Ayrıntılarını önümüzdeki günlerde paylaşacağım servis sınırlı sayıda blog ile test edilecek. Sizde bu şanslı bloglardan birisi olmak istiyorsanız hemen başvurunuzu yapın !

Şimdiden Blog Küre için hayırlı olması dileğiyle...

(Güncelleme: Konuyla ilgili detayı buradan öğrenebilirsiniz. )

Tekrar Paylaşmak Üzere,

Sevgi ve Saygılarımla

12 Fikir Paylaşımı

  1. Yunus Yalçınkaya 1 Nisan 2008 19:08  

    daha sevrisi görmedik ama bir idris cin projesi ise güzeldir .okunuyoruz.biz gibi...

  2. Adsız 1 Nisan 2008 22:46  

    Şaka gibi İdris Cin :)

  3. Adsız 2 Nisan 2008 00:23  

    çok para kazanıcaz idris. bavulla...

  4. Adsız 2 Nisan 2008 02:43  
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
  5. Unknown 2 Nisan 2008 14:08  

    Benim de aklımda güzel fikirler vardı ne tesadüf ki bu iş için en iyisini sizi görüyordum demek ki yanılmamışım. Şu dersler bitsin uğraşacak çok şeyler var internette. Tekrar görüşmek üzere sizlere iyi çalışmalar ve başarılar diliyorum

  6. kubio 2 Nisan 2008 16:18  

    Çok kötüsün idris abi yaa :( :D:D:D

  7. Adsız 2 Nisan 2008 20:50  

    Hakkaten çok kötüsün. İnsan sonucu 2 gün falan sonra gönderirdi de bol paranın hayalini doyasıya yaşardık.

  8. Adsız 3 Nisan 2008 02:06  

    Maili okudum da yazdım baktım o ana ham yapıcam seni İdris :) görürsün sen o lamba varya içindne çıktığın her yere yolluycam onu :))

  9. İdris Cin 3 Nisan 2008 14:05  

    Evvvet, şakalandınız :)

    Anlayışınız ve hoşgörünüz için hepinize teşekkürler...

    Ayrıntılar Burada

    Sevgiler, Saygılar...

  10. Adsız 4 Nisan 2008 13:40  

    sağlık olsun

  11. Adsız 26 Nisan 2008 23:51  

    Bir an ref vereceksiniz sandım ve sizden beklemediğim için önce çok şaşırdım ve linke bakınca ufak bi tebessüm :) Nisanın sonunda şakalındık ama olsun bakalım...

  12. MEMURDOSTU 15 Mayıs 2008 17:56  

    nasıl birşey biraz ayrıntı olsaydı iyi olurdu.

Yorum Gönder